بازم بوق مکمن
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 68795
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 1:14 ::  نويسنده : Awesome!shima
بازم با بوق-تفانى مکمن حرفيدم.....چرت ميگه هااااا بدبخت تريپل اچ از دستش چى ميکشه....بش ميگم تو نبايد منو مسدود ميکردم من از طرفداراى wwe ام،رفتارت اصلن خوب نبود ولى خوب اشکال نداره شناختمت! بم گفت نه مسدود نيستى من گفتم مسدودى که مراقب ايميلايى که ميدى باشى وگرنه فقط يه هشدار بود الان تو مسدود نيستى! بش گفتم خوب باشه مرسى و ... (فک کردم آدم شده) برگشته بم ميگه دائما مسدود شدى.......کم داره نه؟
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

بلاتوینز
ساعت23:39---18 بهمن 1391
اسکل به منم میگه واقعا کم داره خنگیکه

خخخخخخخخخ منظورم زنیکه بودش
پاسخ:ببين نصفه شبى از خواب بيخوابم کردى آخه تو ميدونى من ميمونم تو کف کارى که کردى درست تر توضيح ميدادى.......مييييييييييييييييييييييييييييزو ميخوام.ميخواااااااااااااااااامش......الان همه بيخيال فقط اون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: